FAQ pro kupující

Čím se zabývá internetová stránka PoMimi.cz? Internetová stránka www.pomimi.cz (dále jen PoMimi.cz) je místo, kde se zprostředkovává nákup a prodej výrobků mezi kupujícími a individuálními prodávajícími.

 

Je server PoMimi.cz vlastníkem nabízených výrobků? Má výrobky skladem? Provozovatel nevlastní ani jinak nespravuje vystvované výrobky. Za pravdivost, správnost a aktuálnost uvedených údajů u účtu uživatele a jím nabízených výrobků plně zodpovídá uživatel (prodávající). Provozovatel neručí za žádnou formu prezentace uživatele na serveru PoMimi.cz (texty, grafiky, fotografie, osobní údaje, blogy, komentáře, hodnocení apod.).

 

Od koho nakupuji výrobku na serveru PoMimi.cz? Výrobky nakupujete od jednotlivých prodávajících. Ti mohou být jednotlivci z řad domácích a malých výrobců, ale i od podnikatelů, kteří vyrábějí nebo distribuují značkové výrobky a módu. Tato pesrá paleta výrobců zajišťuje širokou a hlavně různorodou nabídku, ve které si pak vybere opravdu každý.

 

Jsou moje osobní údaje na serveru PoMimi.cz chráněny? Osobní údaje uživatelů PoMimi.cz jsou chráněny v souladu se zákonem 101/2000 o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů. Osobní údaje jsou vedeny v systému provozovatele po dobu registrace za účelem poskytnutí plnění, ochraně právem chráněných zájmů provozovatele a splnění povinností uložených provozovateli zákonem.

 

Mohu v jedné objednávce nakoupit výrobky od více prodejců? Kupující může nakupovat od více prodávajících současně, v jedné objednávce. V případě nákupu od více prodávajících zahrnuje objednávka více poplatků za poštovné a balné. Každý prodávající si stanovuje individuální cenovou politiku jak u výrobků, tak u poštovného a balného. Prodávající může přijmout jen část objednávky nebo nemusí dodat všechny výrobky najednou. Kupující je o tom informován zprávou a hradí jen tu část objednávky, která byla přijata.

 

Kdy obdržím mnou objednané zboží? Výrobky jsou zasílány kupujícímu po obdržení platby na účet prodávajícího v případě volby metody dodání – Bezhotovostní převod, nebo ihned prostřednictvím zásilkové služby v případě platby dobírkou. Rychlost dodání zjistíte u každého nabízeného výrobku z údaje s předpokládaným počtem dní dodání.

 

Jak se prodávající dozví o objednávce kupujícího? Prodávající je o poptávce (objednávce) kupujícího informován e-mailem a upozorněním po přihlášní ke svému účtu. Prodávající může objednávku odmítnout nebo potvrdit pouze její část. V případě nepotvrzení vybraných položek informuje prodávající kupujícího o důvodu, proč není produkt k dispozici.

 

Nese server PoMimi.cz odpovědnost za vady výrobků, reklamace nebo další chování prodejců? Provozovatel PoMimi.cz je pouze poskytovatelem obchodního prostoru a nenese tak žádnou odpovědnost za činnost registrovaného uživatele porušujícího platné právní předpisy nebo pravidla určená VOP. Provozovatel není odpovědný za případné vady prodávaných výrobků s vyjímkou vlastní produkce provozovatele. Provozovatel nenese odpovědnost za nesprávně uvedené údaje u uživatelů serveru PoMimi.cz.

 

Musím být registrovaná/ý, abych mohl začít nakupovat? Nemusíte, přesto to velmi doporučujeme. Registrovaný uživatel má výborný přehled o objednaných výrobcích, může sledovat průběžný stav vyřízení objednávky, historii svých nákupů, může psát hodnocení prodejci, komentáře atd. Registraci je vždy nutné potvrdit kliknutím na odkaz, který Vám přijde pro registraci na registrační e-mail.

 

Komu kupující platí za výrobek? Kupující hradí celkovou prodejní cenu přímo prodávajícímu, nikoliv provozovateli PoMimi.cz.

 

Je mezi kupujícím a prodávajícím potřeba podepsat kupní smlouvu? Potvrzením objednávky uzavírají prodávající a kupující kupní smlouvu (nákup na dálku) dle platných zákonů ČR a to se všemi právy a povinnostmi z toho plynoucími.

 

Co dělat, když objednané výrobky neobdržím? Zkuste kontaktovat prodávajícího prostřednictvím kontaktního formuláře u Vaší objednávky. Nereaguje-li prodávající, obraťte se prosím na nás. Nemá-li k nevyřízení objednávky prodávající závažné důvody, může jeho nedodržení příslibu dodání a nekomunikace vést až k vyloučení ze zprostředkovatelského serveru PoMimi.cz. Místo pro nekorektní prodejce na serveru PoMimi.cz není.

 

Je možné obdržené výrobky reklamovat? Zákazník má právo vrátit zboží, které nakoupil (internetový obchod - prodej na dálku) do 14ti dnů ode dne, kdy mu byla potvrzena objednávka prodejcem - tím byla mezi oběma stranami uzavřena kupní smlouva, tzn. mezi kupujícím a prodávajícím. Zboží musí být vráceno nepoškozené. O jeho vrácení informuje zákazník prodejce prostřednictvím kontaktního formuláře u příslušné objednávky. Prodejce je povinen po obdržení vráceného zboží vyplatit kupujícímu zaplacenou částku zpět na jeho účet. Poštovné a balné se nevrací.

 

Jaká je záruka na prodávané výrobky? Zákonná záruční doba je 24 měsíců a záruka se vztahuje na všechny vady, znemožňující řádné použití zboží.

 

Jak se dozvím, kdy mi prodejce zašle zboží / potvrdí dodání objednávky? Celý průběh nákupu (potvrzení vyřízení objednávky prodávajícím / potvrzení obdržení platby / expedici výrobku) můžete sledovat po přihlášení k Vašemu účtu a zobrazením sekce Moje nákupy.

Průběh vyřízení objednávky.

 Jsou prodejní cena na serveru PoMimi.cz konečné? Zahrnují DPH? Ano, všechny nabízené ceny na serveru PoMimi.cz jsou konečné. Je-li prodejce plátcem daně z přidané hodnoty (DPH), přesto musí uvádět koncové ceny, tedy včetně zahrnutého DPH. Celková cena výrobku se pak zkládá z prodejní ceny výrobku a z poštovného a balného, které si každý prodávající stanovuje sám v nastavení svého obchodu.